To je pedagogika učenja preko gibanja, pa tudi sodelovanja, asociacij in izkušenj. Igre, ki jih je razvila avtorica Fit pedagogike so vedno več funkcijske. Otroci se namreč poleg tega, da se gibljejo, učijo česa novega ali ponavljajo na igriv način. Med igro so se primorani postavljati v situacije, ki od njih zahtevajo tako sodelovanje kot odzivanje na nepredvidljive situacije, hkrati pa morajo še opraviti določeno nalogo.

Fit igre gradimo in nadgrajujemo tako, da po nekaj ponovitvah dodajamo oz kombiniramo druge Fit igre ali spreminjamo segmente. Na ta način onemogočamo, da bi se otroci ”papagajsko” navadili na igro, temveč morajo venomer pozorno poslušati navodila in reševati zadano nalogo.

V kombiniranem oddelku  skupine Krokodilčki se z izzivi Fit pedagogike  redno srečujemo. Med objavljenimi fotografijami otroci skušajo v gibanju reševati različne naloge povezane s področjem  matematike.

Zapisala: vzgojiteljica Nataša Živkovič

(Skupno 523 obiskov, današnjih obiskov 1)