V sklopu razvijanja naravoslovne pismenosti smo v skupini PIKAPOLONICE spoznavali, kako preprečiti nezgode.

Najprej so raziskovali paket prve pomoči, poimenovali predmete ter ugotavljali uporabo in pomen posameznih predmetov prve pomoči.

V pogovoru so povedali, da se nezgode zgodijo na plaži, doma, v mestu, v vrtcu, na cesti, s kolesom.

Ob slikah (lonec na štedilniku, vžigalice, deodorant, lestve, škarje, nož, miza, vrata)  so povezovali vzroke in posledice možnih nezgod in poškodb.

Otroci skupine Pikapolonice so povedali:

S: »Z avtom se zabije v avto, vozijo hitro«.

E: »Starši rečejo, da se umakneš od štedilnika.«

E: »Vžigalice so nevarne.«

S: »Ogenj pride in se zažgejo tla.«

E: »Se spečeš.«

E: »Deodorant si lahko špricneš v oči.«

A: »Na lestev samo veliki lahko plezajo.«

T: » Lahko padeš.«

S: »S škarjami se lahko urežeš.«

E: »Nož je oster, za rezat meso, jabolko. Karmen ne da noža, da se ne urežemo.«

S: »Miza je ostra.«

I: »Če pademo in se udarimo, teče kri.«

I: »Z vrati si preščipnemo prste.«

E: »V avtu sem si ščipnil prst.«

Otroci so zaprli oči in začarali zdravnico.

Na koncu smo vse rane in poškodbe povili in prikazali, kako nuditi prvo pomoč.

Pripravila: Katja Barut-Novak

(Skupno 55 obiskov, današnjih obiskov 1)