V sklopu razvijanja naravoslovne pismenosti smo v skupini LISIČKE spoznavali, kako preprečiti nezgode.

Najprej so raziskovali paket prve pomoči, poimenovali predmete ter ugotavljali uporabo in pomen posameznih predmetov prve pomoči.

 

V pogovoru so povedali, da se nezgode zgodijo:

E: »Na igrišču.«

F: »Doma.«

H: »Lahko tečeš, ki te nekdo lovi in padeš.«

F: »V gozdu.«

A: »Če si zraven ceste, pride avto mimo in te lahko zbije.«

H: »In tudi na igrišču.«

I: »Tudi živalim lahko.«

A: »Ljudje, ki vozijo barke in ne vidijo spodaj kaj je v morju, lahko umrejo živali.«

Povedali so, zakaj se zgodijo nezgode:

F: »Ker ne gledamo in gledamo nazaj.«

B: »Ja, ki če gledamo nazaj, ne gledamo naprej in pol se lahko udarimo.«

F: »Ker nismo poslušali.«

A: »Ker nismo upoštevali navodil.«

Ob slikah (lonec na štedilniku, vžigalice, deodorant, lestve, škarje in nož, miza, vrata)  so povezovali vzroke in posledice možnih nezgod in poškodb ter povedali, kako se varovati pred njimi:

H: »Lonec od daleč lahko samo gledamo.«

B: »Ki se lahko spečemo.«

H: »Vžigalice, to je nevarna stvar, ki si lahko spališ prst in je nevarno, ki lahko cela    hiša gori.«

Nekaj otrok hkrati: »Uporabljajo lahko očkotiiii.«

A: »Deodorant ti gre v oko.«

G.: »Ali pa v usta.«

G.: »Nož se rabi pri kosilu in za sadje.«

I: »Z vrati sii ščipnemo roko.«

A: »Z lestvami dajo gor okraske.«

Katja: »Kako pa ravnamo, ko je lestev v naši bližini? A tekamo okoli?«

E: » Hodamo po igralnici.«

A: V telovadnici lahko tečemo.«

I: »In na igrišču.«

A: »Ki imamo dosti miz v igralnici.«

G.: »Da če tečeš in ne vidiš, se lahko udariš v mizo.«

Otroci so zaprli oči in začarali zdravnico. Na koncu smo vse rane in poškodbe povili in prikazali, kako nuditi prvo pomoč.

Pripravila: Katja Barut-Novak

(Skupno 62 obiskov, današnjih obiskov 1)