V skupini Miške smo v okviru projekta NA-MA poti raziskovali ali ima polž noge.

Kaj so povedali otroci?

 

Pokažem polža: »Kaj je to?«

E., V. in L.: »Polžek.«

A: »Poka, poka.«

LA: »Pou, pou.«

Vzamem polža iz terarija in ga skupaj z regratovim listom položim na mizo: »Kaj počne polž?«

Otroci se smejejo.

P: »Gre na mizo.«

Vzgojiteljica: «Kakšen je polž?«

P: »Dolgo.«, »Rdeč.«

E: »Biba, olanžen.«

Vzgojiteljica: »Kaj vse ima polž?«

A: Kaže na svoje telo (noge, glavo, trebuh): »Tukaj ma glavo, tukaj ma noge, tukaj ma trebuh.«

Vzgojiteljica: »Kaj nosi s sabo?«

P: »Hiško.«

Vzgojiteljica: »Zakaj pa ima hišico?«

P: »Da gre v hišico spat.«

Otroke spodbudim, da se dotaknejo hišice: »Kakšna je hišica?«

E: »Mehka.«

P ponovi: »Mehka.«

Vzgojiteljica pokažem na tipalke: »Kaj ima pa to?«

E: »To pika.«

Spodbudim, da se otroci dotaknejo tipalk: »Kdo bi se dotaknil polževih tipalk?«

Otroci samo opazujejo, nihče se ne opogumi.

Ko se jih sama dotaknem, se opogumi tudi P in se jih dotakne. Za njim še dva otroka, ostali samo opazujejo.

Vzgojiteljica: »Ali ima polž noge?«

V: »Ne.«

J: »Ne.«

P: »Ne.«

N: »Ne.«

Vzgojiteljica: »Kaj pa ima?«

P: »Nima nog.«

Otrokom razložim, da polž ima nogo, ampak samo eno.

Vzgojiteljica: »Ali ima polž tako nogo kot mi?«

E: »Tukaj (pokaže fotografijo), ne more čevlev (čevljev).

Vzgojiteljica: »Kaj polži lezejo ali hodijo?«

N: »Hodijo.«

P: »Lezejo.«

Pripravila vzgojiteljica: Denis Markežič

 

 

 

 

(Skupno 99 obiskov, današnjih obiskov 1)